reklama

Krčma s ihriskom pre deti - aj vy takú máte?

A tak sa relaxuje na dedinách a v niektorých mestských častiach...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Babie leto a s ním poslednéslnečné dni nás lákajú do prírody,na prechádzky mestom, do parkov... Niektorí však voliainý spôsob relaxovania – krčmy, otvorenéterasy alebo len búdky s lacným vínkom. Čo užtam po mladých, ktorí nevedia využiť voľnýčas. No ocinkovia s deťmi na „povinnej“ prechádzke posídlisku či dedinke sú väčšímstredobodom pozornosti, zvlášť keď ich nájdetevysedávať na pivku (či inom) a dieťa nechávajúiba tak, veď nech sa hrá...

Trávnik plnýodpadkov, blato, prach... jednoducho najbližšie okolie krčmy.Každý má iné hranice rozoznávania„kvality“ prostredia, veď napokon štipľavý dym zhoriaceho lístia, čo páli babka s dedkom na záhrade,alebo trávnik plný psích fekálii a špakovvedľa krčmy nieje až tak špinavý. Pieskovisko mánový násyp a mačky z neďalekého domu tam bolilen párkrát.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Marketingový ťah – detskéihrisko pri krčme, pieskovisko, preliezky, lavičky... a najlepšiespraviť vchod cez priľahlý zašpakovaný altán- veď aby rodičia mali na detiská dohľad. Nuž i taktovyzerá bežná sobota v Hornej Štubni malej obci priTurčianskych Tepliciach. Veď nemajú prácu, podaktorílen slabý plat - i tak fajčia, pijú... no a? Spýtajtesa ich, majú odpovede. A nieje to len na dedinách.

Ženám obce kultúrne upadajú je známe mnoho rokov, tento životný štýl zasahuje už ajdo mestských častí. Babie leto je vhodné aj na iné než posedenie pri pivku. Piknik, opekačky – prečo by saniektorí mali prejsť, keď sa na miesto môžu dopraviťautom, najlepšie zastaviť pár metrov vedľa ohniska. Kolos modernejtechniky v strede lúky (kde o 300m nižšie je 20 miest na parkovanie) sa naozaj vyníma a pôsobíaž smiešne, „páchatelia“ si neuvedomujú svojubezohľadnosť a keď ich oslovíte sú schopní navás aj nakričať.

Matej Bórik

Matej Bórik

Bloger 
  • Počet článkov:  150
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Žijem v Martine a pracujem ako konzultant pre komunikačné stratégie a marketing v združení METRO, ktoré som založil v roku 2013. Našou misiou je poskytovať pomoc neziskovým organizáciám, iniciatívam a podnikateľom pri realizácii projektov. Zoznam autorových rubrík:  technikamarketingkomentáresci-fi ?svetprávovedavšeobecnesúkromnézakázané

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu