reklama

Manažéri, kolegovia, susedia, blogeri: čím sa holíte?

Nie som typom fanatického spotrebiteľa, ktorý používa jednu značku žiletiek či strojčekov celý život. Podľa etikety pána Špačka by som sa mal holiť 2x denne. Podľa reklamy každý deň. Podľa mňa raz za dva dni. No nikto nepovie vlastne čím a hlavne ako, aby to aj dobre vyzeralo. Nuž tak som dlho testoval... štyri roky práce v NAY dali zabrať :) Ak si chcete nechať poradiť, čítajte ďalej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Pred niekoľkými dňami som sa prelúskal manažérskou etiketou od Ladislava Špačka. Verím že odborníkov na etiketu je mnoho, no tento je môj obľúbený a tvrdí, že holiť by sme sa mali ako správni manažéri dvakrát denne. Niečo na tom bude, koľkokrát som sa nestihol z práce vrátiť domov a už ma čakala nezáväzná obchodná večera či posedenie. A nie je to len o práci, je to aj o partnerkách a príjemne vyzerajúcom vzhľade. Podaktorým z Vás sa isto briadka alebo jemné strnisko hodí, ale o Vás tento článok nebude :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už od začiatku vekov som používal tie modré jednorázové žiletky Gillette. Volal som ich džiletky. Balenie kde ich bolo vari desať, mi postačovalo zhruba na mesiac a pol. Jediným problémom týchto jednorázoviek bolo, že dráždili pokožku, človek sa koľkokrát aj porezal. Ale na cesty mi celkom vyhovovali: ľahké, prenosné a splnili všetko čo mali. Na základe odporučení som prešiel na elektrický strojček Braun 3-330, ktorý ale tak desne ťahal, že som ho po troch použitiach nechal na polici. Vymeniť sa samozrejme nedal z hygienických dôvodov. A neviem čo s ním. Vrátil som sa k džiletkám.

S holiacimi strojčekmi mám veru veľa "veselých" príhod, keď som pracoval na oddelení služieb zákazníkom. Ľudia sa sťažovali, že ťahajú, neholia, sú slabé... Nemôžem síce všetky hádzať do jedného vreca, ale žiaľ tak to bolo. Raz mi prišiel vrátit dôchodcovský pár strojček, ktorý bol nevhodný dar. Nikdy nepoužitý. Tak som vybral planžetu a na pult sa vysypala dedkova brada... Skončilo to zápisom do knihy sťažností, vraj som neochotný vymeniť tovar. Kolegovia neradi predávali strojčeky a epilátory. Veľa vysvetľovania za nízku odmenu. Keď sa ma ženy pýtali aký epilátor mám poradiť, tak sme ich spolu skúšali na rukách. Ony proste neodišli, kým to niečo skutočne nevytrhlo. Bolí to :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Napokon som sa odhodlal ku kúpe celotelového strojčeka Philips TT2030, ktorý ale nie je primárne určený na holenie brady. Inak funguje presne ako má a som s ním spokojný. Do minulého roku som teda žiadnu inováciu neskúsil, ani som nemal chuť. Potom som prišiel na to, že keď sa použije holiaci gél, je to lepšie ako pena a ak sa nechá po nanesení minútu dve postáť a až potom holiť, je to ešte lepšie.

Jednorázovky ma už nebavia hlavne kvôli ničeniu pokožky, tak som vyskúšal Gilette Fusion ProGlide. Zaujímavé na tomto strojčeku je, že som nemusel tak veľmi tlačiť na pokožku a postačuje aj menej ťahov na jedno oholenie. Ani po niekoľkých rýchlych ranných testoch som nemal problém s podráždením. Má to aj zaujímavý odvod peny, takže nerobím bordel okolo umývadla :) Čo ma ale najviac prekvapilo: ono to vibruje! Tak to je moja prvá vibrovacia džiletka. A môžem osobne potvrdiť že funguje. Hľadal som niečo kritické ale nič mi nenapadá. Môžem ho len odporučiť, aj keď k vibrovaniu mám určitý odpor :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A čím sa holíte Vy?

Matej Bórik

Matej Bórik

Bloger 
  • Počet článkov:  150
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Žijem v Martine a pracujem ako konzultant pre komunikačné stratégie a marketing v združení METRO, ktoré som založil v roku 2013. Našou misiou je poskytovať pomoc neziskovým organizáciám, iniciatívam a podnikateľom pri realizácii projektov. Zoznam autorových rubrík:  technikamarketingkomentáresci-fi ?svetprávovedavšeobecnesúkromnézakázané

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu