reklama

Chcete zarábať mesačne 5000 euro?

Táto pracovná ponuka to umožňuje... Najlepšie podmienky pre obchodných zástupcov v celej SR, nadštandartné ohodnotenie,vyplata každé dva tyždne,firemné benefity,zázemie silnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej v SR,ČR,Polsku a Madarsku. Kedze mam rad vyzvy, rozhodol som sa klyknut na podrobnosty inzeratu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (62)

Priznám sa... som zvedavý. Byť zvedavý je v súčasnej dobe riskantné. Ale risk je zisk a skúsenosť je na nezaplatenie a to je dokonca vedecky potvrdené. Danú ponuku som našiel na portáli ponúkajúcom množstvo pracovných inzerátov. Nereagoval som na ňu a ani na ňu reagovať nebudem. Zárobok mesačne pod 5000 euro je pod moju úroveň. Rozhodol som sa však podeliť s Vami o tento super biznis. Určite sa niekomu peniaze zídu.

Nasledujúci inzerát bol uverejnený dňa 25.10, po kliknutí sa zobrazí v plnej veľkosti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Následne bol prerobený a v ten istý deň aj uverejnený.

Obrázok blogu

Predpokladám, že spoločnosť, ktorá ponúkne mesačný plat 4000 až 5000 euro, nemá problém zabezpečiť si kvalitného a renomovaného prekladateľa, v prípade ak zamestnanci neovládajú jazyk tejto krajiny. Prekladateľ bol ale zrejme indisponovaný. Manažment však rýchlo konal a chyby napravil, čo potvrdilo kvality systému riadenia a efektivity podnikania v tejto firme. Tlieskam im, dvíhajú HDP.

Matej Bórik

Matej Bórik

Bloger 
  • Počet článkov:  150
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Žijem v Martine a pracujem ako konzultant pre komunikačné stratégie a marketing v združení METRO, ktoré som založil v roku 2013. Našou misiou je poskytovať pomoc neziskovým organizáciám, iniciatívam a podnikateľom pri realizácii projektov. Zoznam autorových rubrík:  technikamarketingkomentáresci-fi ?svetprávovedavšeobecnesúkromnézakázané

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu