O pravdivosti výroku: Najlepší je autorizovaný servis Škoda

Autor: Matej Bórik | 18.7.2012 o 8:30 | (upravené 18.7.2012 o 13:28) Karma článku: 7,80 | Prečítané:  2623x

Ku škodovke som mal vždy pozitívny vzťah. Začalo to Š100 s ktorou som najazdil prvé kilometre. Od vtedy sa ale veľa zmenilo: bezpečnosť, jazdné vlastnosti, technické parametre a samozrejme servis. Kedysi bol mechanik na embéčky skutočný expert, ktorý poznal auto do šróbika. Dnes potrebuje k tomu zástup pracovníkov, počítač, manuály a v neposlednom rade aj PR oddelenie Škoda pre udržanie dobrého mena.

Škodovke stále dôverujem ako československý patriot a vyznávač starej klasiky. Je to naše ľudové auto ku ktorému sa viaže mnoho spomienok a zážitkov. Stodvatsiatka nás odviezla do Benátok, s Favoritom sme najazdili tisíce kilometrov. Pre šikovne vyriešené pruženie sme si neraz s kamošmi otrieskali hlavu o strop na lesných zvážniciach, keď sme chodili s kilom pomáhať lesníkom. Jazdili sme s pokazeným zapnutým sytičom po celom meste a náš strieľajúci výfuk oznamoval zelenú na križovatkách. Na 125 ke nám za jazdy vyplo budíky a až o tristo metrov ďalej sa zistilo že nám vypadla batéria cez prehrdzavenú dieru v podlahe. To bola mladosť pred rokom 2005.

Aké zážitky nám prináša Škoda dnes?

Hovorí sa: nie je dôležité čo vybudujeme teraz ale to, čo bude stáť za spomienku aj o niekoľko rokov. Čo nám prinesie zážitky, spomienky, dobrú náladu... Už žiadne vypadnuté baterky, hrče na hlavách, opravu na jame v pivnici, romantickú výmenu pneumatiky pri zaseknutej páke pod kufrom... Škoda dozrela. Je to bezpečné, technicky vyspelé a spoľahlivé auto. Aké zážitky môžem teda očakávať? Dovezie ma kam potrebujem, má mnoho technických a multimediálnych noviniek postačujúcich pre vozidlo rodinného typu. Jediný zážitok, ktorý mi prináša ako spomienku je opäť servis: keď sa pokazí neopravím si ho len tak jednoducho a na ceste mi ani nikto nepomôže. Aj výmena žiarovky je problém. Ale to je v dnešnom svete moderných automobilov štandard (ak nekúpite luxusnú limuzínu či kabriolet, kde už o zážitky ide). Ani ženy sa neobzrú za Škodou tak ako kedysi.

Vyváži to kvalitný servis a odborný prístup?

Kamarát prevádzkuje malý autoservis. Nie je autorizovaný, no všetky diely aj práce vykonáva s maximálnou profesionalitou a chuťou do práce. Pre zákazníka častokrát spraví viac ako by mal. Na druhej strane sú tu aj neprofesionálne servisy, kde skutočne situácia oklamania zákazníka môže nastať. Nedávno narazil na internete na takmer rok starý test servisov Škoda a nepozdával sa mu, rovnako ani mne keď som si ho celý prešiel. Nie je možné v ňom hodnotiť kvalitu servisov plošne a len tak tvrdiť kto je najlepší. Škoda o sebe zvykne tvrdiť, že ich autorizovaný servis je najlepší servis spomedzi servisov schopných opravovať túto značku. Dokonca pripravili prieskum trhu, ktorý bol niekoľkokrát v médiách počas roku recyklovaný. Na tom nie je nič zlé, otázka je aká je jeho dôveryhodnosť? Výsledky sú stále dostupné na stránke www.skoumalnespravil.sk.

O čom je vlastne test servisov Škoda?

Podrobnosti testu a jeho výsledku nájdete v článkoch Pravdy. Prvý je platenou inzerciou z 14.12.2011 a druhý je článkom zo sekcie poradňa zo dňa 26.03.2012. V oboch ale ide o rovnaký test. Testovanie sa mi zdá nekorektné a nemožno ho nijak potvrdiť relevantnými dôkazmi. Napokon také su aj reakcie v diskusii. Akokoľvek môžem verit že autorizovaný servis Škoda je výborný a dôkladný, stále nerozumiem prečo teda niektoré ich pobočky nedodržali firemnú kultúru a nevykonali pre zákazníka všetko, čo mali predpísané. Práve výsledok testu vrhá zlé svetlo aj na Škodu. Keby som bol manažér autoservisu tejto značky zaujímalo by ma, prečo moja pobočka nedodržala predpísané činnosti, ktoré sú úplným základom služieb zákazníkovi. Prečo neskontrolovali čo mali a nedodržali postupy na akých sa so zákazníkom dohodli na 100% ale len na 86%?

A aké máte Vy skúsenosti  so značkou Škoda?

toptest.jpg toptest.jpg toptest.jpg

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Učiteľ, ktorý sa rád hral. Ako sa Milan Reindl stal dizajnérom Lego Technic

Nevyštudoval techniku ani dizajn. Napriek tomu sa stal jedným z jedenástich dizajnérov Lego Technic. Len vďaka tomu, že si rád z lega skladal veci, na ktoré nemal návod.

DOMOV

Smer chce byť politicky nekorektný aj robiť poriadky v osadách

Novými podpredsedami sú Blanár a Žiga.

SVET

Výbuchy pri štadióne v Istanbule zabili najmenej 13 ľudí

K explóziám došlo hodinu po zápase medzi Besiktasom a Bursasporom.


Už ste čítali?