Slovenská sporiteľna a jej projektový manažment.

Autor: Matej Bórik | 30.12.2011 o 11:00 | (upravené 30.12.2011 o 16:14) Karma článku: 11,11 | Prečítané:  3003x

Banka, ktorá má dobré postavenie na trhu, vyškolených a šikovných zamestnancov zlyháva na projektovom riadení. Pri vybavení novej karty nemali podklady na doplnkové služby. Na zákaznickej linke ich neinformujú o zmenách a rovnako nedajú vedieť ani zamestnancom. Ak sa chcete pobaviť, prečítajte si moje zážitky z uplynulého roka. Klienti SLSP nemôžu platiť od 27.12 cez PayPal, na vyriešenie problémov im dávam jeden deň.

Som ich dlhoročným klientom, zarobili na mne už tisíce eur. Všetky služby akceptujem a dokonca súhlasím s poplatkom za vklad hotovosti, viedli mi totiž niekoľko rokov účet úplne zadarmo. So zamestnancami na pobočkách som nikdy problém nemal. Sú to vyškolení profesionáli, ktorí mi ochotne pomáhajú keď niečo potrebujem. S čím sa ale stretávam je neprofesionálny prístup k vlastným zamestnancom banky. Vedenie im neposkytuje všetky informácie načas, neinformujú ich o podmienkach slžieb, nedodajú im podklady. Potom mi nevedia poradiť - s tým sa mi zdvôverila samotná pracovníčka banky.

Ak navštevujem pobočku inej banky ako v Martine, musím rozmýšľať nad tým čo chcem vybaviť. Niektoré informácie totiž inde ako v Martine "nevidia". Už sa mi opakovane stalo, že ma presviedčali, že som úver nikdy nemal, alebo že mám všetky záväzky splatené. Mohli mi to potvrdiť aj písomne :) potešili by ma.

Nedávno som menil kartu Visa Classic za Visa Gold. K tejto karte je v cene aj cestovné poistenie od spoločnosti Kooperativa. Nie je to síce žiadna extra výhra, ale ako doplnková služba vie pomôcť. K zmluve mi nedodali poistné podmienky, deň na to som ich v banke žiadal osobne. Nemali ich. Zavolal som na Sporotel, kde ma odbili, že poistné podmienky má predsa Kooperativa. Tam som bol osobne a vôbec ma neprekvapila informácia, že im nič na pobočky nedodali. Nakoniec mi ich poslala asistentka po urgencii cez emailovú podporu SLSP. Tento prípad už mesiac nie je doriešený a stále čakám na odpoveď, ako mám postupovať v zahraničí v prípade hlásenia škody a čím sa mám preukázať, že som poistený - zmluva je iba v našom jazyku a nie je k tomu asistenčná karta s číslami.

Ak si chcete pozrieť zľavy s kartou VISA Gold, zabudnite na informácie SLSP, odkaz na portál Visa Destinations je dlhodobo nefunkčný. Je potrebné ísť priamo cez portál IAPA.

Po včerajšom zhrození, že nemám ako zaplatiť za nakúpený tovar cez EBAY, som sa ale rozhodol, že je potrebné spraviť vážny krok zmene banky a presun všetkých záväzkov. Cez internet nakupujem už niekoľko rokov, využímam k tomu medzinárodný platobný systém PayPal. Od 27.12 ale vďaka SLSP platiť nemôžem - požadujú totiž overenie bezpečnostného kódu karty, ktoré tento systém neposkytuje, pretože samotná služba PayPal si túto informáciu overuje pri založení účtu. Ráno 28.12 som navštívil pobočku banky. Povedali mi, že karta je v poriadku a mám to skúsiť neskôr. Zavolal som na podporu PayPalu kde ma upozonili, že od 27.12 treba požiadať moju banku o zmenu bezpečnostných nastavení pri platbe - potvrdenie CVV kódu. Banka mi to odmietla, tak teraz čakám od nich na odpoveď, či budú znášať aj škody, ktoré mi vznikli nezaplatením zakúpeného tovaru. Informácie o tejto zmene sa na ich stránke objavila až 29.12 a nie som sám, kto má tento problém. Začína sa im to pekne kopiť - odstrihli medzinárodný platobný portál, platby pre Steam, Android, Xbox a podobne.

Vďaka banke som sa musel ospravedlniť mojim dlhodobým zahraničným partnerom a požiadať ich opäť o starý známy IBAN a BIC, aby som im mohol previesť peniaze. Na zákazníckej linke SLSP ma presviedčali, že odporučenie ochrany platieb dostali všetky banky od VISA. Už ale zabudli dodať, že jediný, kto to aplikoval bola samotná sporiteľňa, ostatným to podľa mojich informácii ide. Dal som im jeden deň na vrátenie zmien do pôvodného stavu, inak určite zmením banku. Neviem totiž, čo sa dá od nich v budúcnosti čakať, stali sa nedôveryhodným partnerom pre môj biznis a uberajú mi čas.

Doplnené: SLSP požaduje od PayPal, aby zmenil systém overovania platieb. Nemohli sa dohodnúť dopredu a neobťažovať klientov? Toto rozhodnutie spôsobuje škody všetkým zahraničným portálom. Spoločnosť VISA odporúča kontaktovať priamo banku, keďže nevedia ovplyvniť tento problém.

Doplnené: Na základe vlny nespokojnosti bolo opatrenie zrušené o 14:00, platby fungujú.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Učiteľ, ktorý sa rád hral. Ako sa Milan Reindl stal dizajnérom Lego Technic

Nevyštudoval techniku ani dizajn. Napriek tomu sa stal jedným z jedenástich dizajnérov Lego Technic. Len vďaka tomu, že si rád z lega skladal veci, na ktoré nemal návod.

DOMOV

Smer chce byť politicky nekorektný aj robiť poriadky v osadách

Novými podpredsedami sú Blanár a Žiga.

SVET

Výbuchy pri štadióne v Istanbule zabili najmenej 13 ľudí

K explóziám došlo hodinu po zápase medzi Besiktasom a Bursasporom.


Už ste čítali?